Skip to main content

Správce*kyně sociálních sítí a výkonnostního marketingu

Koho hledáme?

Žiješ sociálními sítěmi a víš, co na ně patří a co naopak nefunguje? Hledáme kreativního a analytického člověka, který se orientuje v prostředí sociálních médií, rozumí jejich specifikám a umí efektivně spravovat reklamy. Tato pozice kombinuje tvorbu obsahu, správu komunit a nastavování výkonnostní reklamy s důrazem na analytiku a optimalizaci kampaní. Pokud ale chceš spravovat sítě a reklamám neholduješ, nebo se naopak jen rád*a pitváš v datech, budeme rádi, když se nám ozveš. Tahle pozice nutně nemusí být vše v jednom.

Co bys dělal*a?

Správa sociálních sítí:

  • Tvorba obsahu na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube aj.)
  • Plánování a publikace příspěvku dle obsahové strategie
  • Interakce s komunitou, odpovědi na komentáře a zprávy
  • Monitoring trendů a implementace nových formátů obsahu

Výkonnostní marketing a správa reklam:

  • Nastavování a správa reklam na Facebooku, Instagramu, Google Ads
  • Průřezová analytika a optimalizace kampaní na základě dat
  • Pravidelné vyhodnocování
  • Testování a experimentování s různými typy kampaní
  • Spolupráce s grafiky a copywritery na tvorbě reklam

Co by ti mělo být vlastní?

  • Zkušenost se správou sociálních sítí a tvorbou obsahu
  • Schopnost analyzovat data a přizpůsobit strategii na jejich základě
  • Znalost nástrojů pro správu reklam (Facebook Business Manager, Google Ads aj.)
  • Kreativita, samostatnost a pečlivost
  • Zájem o aktuální trendy v digitálním marketingu

Na co se můžeš těšit?

  • Práci na poloviční nebo plný úvazek dle domluvy a kompetencí
  • Adekvátní finanční ohodnocení dle seniority a zodpovědnosti
  • Skvělou partu zkušených mladých lidí zapálených pro kulturní a vzdělávací projekty
  • Práci v organizaci, která hýbe děním ve společnosti
  • Podporu od kovaných profesionálů v nejrůznějších oborech
  • Možnost seberealizace a implementace vlastních nápadů
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost spolupráce na DPP/DPČ nebo živnost
  • Pravidelné vzdělávání a teambuildingy

Co za to?

  • Skvělou partu mladých a zapálených lidí

Zaujalo tě to? Pošli nám do 21. 2. 2025 svůj životopis a připoj krátký motivační dopis, ve kterém nám řekneš, proč právě ty jsi pro tuto pozici ten/ta pravá! Svoje podklady zašli na [email protected] s předmětem e-mailu „Výběrko 2025 – Marketing“.