
Správce*kyně sociálních sítí a výkonnostního marketingu
Koho hledáme?
Žiješ sociálními sítěmi a víš, co na ně patří a co naopak nefunguje? Hledáme kreativního a analytického člověka, který se orientuje v prostředí sociálních médií, rozumí jejich specifikám a umí efektivně spravovat reklamy. Tato pozice kombinuje tvorbu obsahu, správu komunit a nastavování výkonnostní reklamy s důrazem na analytiku a optimalizaci kampaní. Pokud ale chceš spravovat sítě a reklamám neholduješ, nebo se naopak jen rád*a pitváš v datech, budeme rádi, když se nám ozveš. Tahle pozice nutně nemusí být vše v jednom.
Co bys dělal*a?
Správa sociálních sítí:
- Tvorba obsahu na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube aj.)
- Plánování a publikace příspěvku dle obsahové strategie
- Interakce s komunitou, odpovědi na komentáře a zprávy
- Monitoring trendů a implementace nových formátů obsahu
Výkonnostní marketing a správa reklam:
- Nastavování a správa reklam na Facebooku, Instagramu, Google Ads
- Průřezová analytika a optimalizace kampaní na základě dat
- Pravidelné vyhodnocování
- Testování a experimentování s různými typy kampaní
- Spolupráce s grafiky a copywritery na tvorbě reklam
Co by ti mělo být vlastní?
- Zkušenost se správou sociálních sítí a tvorbou obsahu
- Schopnost analyzovat data a přizpůsobit strategii na jejich základě
- Znalost nástrojů pro správu reklam (Facebook Business Manager, Google Ads aj.)
- Kreativita, samostatnost a pečlivost
- Zájem o aktuální trendy v digitálním marketingu
Na co se můžeš těšit?
- Práci na poloviční nebo plný úvazek dle domluvy a kompetencí
- Adekvátní finanční ohodnocení dle seniority a zodpovědnosti
- Skvělou partu zkušených mladých lidí zapálených pro kulturní a vzdělávací projekty
- Práci v organizaci, která hýbe děním ve společnosti
- Podporu od kovaných profesionálů v nejrůznějších oborech
- Možnost seberealizace a implementace vlastních nápadů
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost spolupráce na DPP/DPČ nebo živnost
- Pravidelné vzdělávání a teambuildingy
Co za to?
- Skvělou partu mladých a zapálených lidí
Zaujalo tě to? Pošli nám do 21. 2. 2025 svůj životopis a připoj krátký motivační dopis, ve kterém nám řekneš, proč právě ty jsi pro tuto pozici ten/ta pravá! Svoje podklady zašli na [email protected] s předmětem e-mailu „Výběrko 2025 – Marketing“.