Skip to main content

Fundraiser*ka

Sjednaná pracovní doba u tohoto místa je 20 hodin týdně až full-time. 

 

Pro koho je tato pozice vhodná:

Tato pozice vyžaduje komunikativnost a reprezentativnost, hledáme někoho zapáleného, někoho, komu je vlastní být proaktivní, inovativní a zodpovědný. Výhodou je zkušenost na obdobné pozici, není nutností. Hledáme člověka, který je zapálený v otázkách občanské angažovanosti, společenské odpovědnosti a demokracie.

Co budeš dělat:

Budeš se podílet na spoluvytváření a realizaci fundraisingových kampaní vybraných projektů – a to od těch největších, jako je Korzo Národní, až po naše vzdělávací aktivity jako je Akademie Díky, že můžem. Budeš aktivně vyhledávat a oslovovat nové dárce. Důležitou součástí této práce je i péče o dárce a předávání informací o naší práci skrz přípravu materiálů, prezentací a reportů. K tomu patří i koordinace a kontrola partnerství a plnění. Kromě individuálního fundraisingu budeme rádi, když se zapojíš i do grantové práce.

 

Co očekáváme:

  • všeobecný přehled a výhodou přehled v otázkách občanské angažovanosti, společenské odpovědnosti a demokracie
  • kreativitu a koncepční myšlení se správným přiřazováním priorit
  • zodpovědnost, pečlivost a proaktivita
  • komunikativnost a reprezentativnost 
  • kreativní psaní textů výhodou

 

Co nabízíme:

  • zajímavou, tvůrčí a perspektivní práci v týmu mladých lidí
  • odpovídající mzdové ohodnocení 
  • možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
  • skvělou partu zkušených mladých lidí zapálených pro kulturní a vzdělávací projekty
  • dog-friendly kancelář na Národní třídě s neomezeným množstvím kafe, ovoce, limonád a čaje (a taky trikolor)
  • příspěvek na multisportku, partnerské slevy (Papelote, Reknihy, Bombus, Coffee Cube a další)

 

Místo výkonu práce: Národní třída/home-office

Termín nástupu: ideálně začátkem ledna 2026

 

Pokud máš o místo zájem, pošli nám do 10.12. 2025 s tvým životopisem a motivačním dopisem i case study (zadání níže) na adresu [email protected], v předmětu Fundraising.

Zadání case study:

Tvým úkolem je vymyslet a popsat, jak bys přesvědčil/a lidi, aby finančně podpořili neziskovou organizaci Díky, že můžem, jestli ji znáš (mrk mrk). 

Můžeš pracovat s různými typy dárců, různými formami podpory i různými kanály.

Výstup by měl obsahovat alespoň:

  • minimálně čtyři různé směry či kanály, kterými bys dárce oslovil/a, popsaná cesta dárce
  • krátké vysvětlení, proč si myslíš, že by právě tyto cesty fungovaly.

Návrh můžeš udělat ať už na celou organizaci Díky, že můžem nebo na konkrétní projekt, který se ti líbí.

Forma je libovolná – může to být návrh kampaně, pitch, krátká strategie, storyboard, sada konkrétních aktivit… zkrátka kreativitě se meze nekladou